vrijdag 17 maart 2017


Deze keer was de "challenge" Amphora. Daarmee heb ik de kronkel gemaakt, hoewel ik er niet echt een amphora in zie, of het moeten de spiraalvormen zijn.




De ondergrond had ik al eerder gemaakt en wist steeds maar niet waarvoor die te gebruiken.
Op een workshop bij Marit (Marit's paperblog) ben ik begonnen aan een Zetti - het linkerdeel - en vond later thuis de afbeeldingen die ik gebruikte voor de rechterkant. Nu vraag ik me af of er misschien nog tekst bij moet.........

3 opmerkingen:

  1. "Hij praat visserslatijn"
    "Snoeken op zolder zoeken"
    "Een visje uitgooien (uitspugen)"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet naar de kletspraat van mn zus luisteren. Geen tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De meningen zijn verdeeld zie ik... maar ik zou er dus wél iets van tekst/lettering bijzetten... het is wel een prachtige spread geworden Nel!

    BeantwoordenVerwijderen