vrijdag 28 juli 2017

ICAD

                                          45 night sky


                                               46 love


                                            47 layers


                                              53 mirror


                                              55 sepia (ik denk dat alleen de kleur sepia bedoeld werd, maar ik vind dat soort inktvissen zó mooi, dat ik het niet kon laten om die erbij te plakken).


                                En een lieverdje als afsluiting voor vandaag.

                                Volgende week laat ik de laatste zien. Het project is nu afgelopen.

                                                  56 ghost or zombie                       

1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes! Ik denk zelf dat je de prompts kunt gebruiken zoals jij wil. Zelf dacht ik bij sepia eerst ook aan inktvissen, maar vond later een mooie foto om te gebruiken. En ik zag al springveren bij de prompt spring!

    BeantwoordenVerwijderen